kvinne med vondt i skulder

Fysioterapeut

Opplev profesjonell fysioterapi i Bærum med skreddersydde behandlingsplaner for skader, smertelindring og økt mobilitet hos Høvik Klinikken.

kvinne med vondt i korsrygg

Kiropraktor

Finn erfarne kiropraktorer i Bærum som tilbyr effektive behandlinger for muskel- og skjelettplager hos Høvik Klinikken.

kvinne med vondt i hodet

Få profesjonell tinnitusbehandling fra erfarne spesialister. Våre skreddersydde behandlingsmetoder gir lindring og bedre livskvalitet for personer som sliter med tinnitus

mann som har vondt i hufta

Manuellterapeut

Oppdag fordelene med manuellterapi - en omfattende tjeneste som tilbyr effektiv behandling for muskel- og skjelettplager, med erfarne manuellterapeuter og spesialisert omsorg i Bærum.

Dame med redcord slynge

Redcord Slyngetrening

Vårt erfarne team i Bærum tilbyr effektiv Redcord slyngetrening for å styrke kjernemuskulaturen, forbedre kroppsholdning, øke stabilitet og funksjonsevne.

Kvinne som er svimmel

Svimmelhet og krystallsyke

Finger som peker på ett ultralyd

Diagnostisk Ultralyd

.Våre spesialister i Bærum tilbyr nøyaktig diagnostisk ultralyd for å identifisere og evaluere muskuloskeletale tilstander, og gi en grundig vurdering av skader og problemer.

Mann som er under ultralydveiledet injeksjonsbehandling

Ultralydveiledet injeksjonsbehandling

Våre erfarne spesialister i Bærum tilbyr presis ultralydveiledet injeksjonsbehandling for effektiv lindring av smerte og behandling av ulike muskuloskeletale tilstander.

Trykkbølgebehandling

Våre dyktige terapeuter i Bærum tilbyr effektiv trykkbølgebehandling for behandling av muskuloskeletale tilstander, med fokus på smertelindring, rehabilitering og økt funksjonsevne.

Såletilpasset sko

Spesialtilpassede såler

Få skreddersydde såler fra våre erfarne spesialister. Våre individuelt tilpassede såler bidrar til å forbedre kroppsholdning, redusere smerte og øke livskvaliteten for personer som trenger spesialtilpassede såler.

Person med vondt rygg, korsrygg, skulder, kne, albue.

OMI undersøkelse/behandling

Få OMI undersøkelse og behandling utført av våre erfarne spesialister. Vår tilpassede tilnærming sikrer grundig evaluering og effektiv behandling for å forbedre funksjon og velvære.

Kinesiotaping

Få kinesiotaping utført av erfarne spesialister. Denne skånsomme og effektive behandlingsmetoden bidrar til å redusere smerte, øke stabilitet og fremme raskere rehabilitering.

Person som mottar massasje

Massasjeterapi

Opplev avslappende og terapeutisk massasjeterapi utført av våre erfarne spesialister. Våre skreddersydde behandlinger hjelper med å redusere muskelspenninger, lindre stress og fremme generell velvære.

Artrose - AktivA

Få spesialisert behandling for artrose med AktivA-programmet. Våre dedikerte terapeuter tilbyr skreddersydde behandlingsplaner for å redusere smerte, forbedre leddfunksjon og øke livskvaliteten for personer med artrose.

Ring oss på 67 53 20 51 eller benytt online timebestilling.